Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen:

1. Hoe word ik klant bij SpiceUp.nl?
2. Hoe kan ik iets bestellen bij SpiceUp.nl?
3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
5. Hoe zit het met de verzendkosten?
6. Verstuurt SpiceUp.nl ook naar het buitenland?
7. Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?
8. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
9. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zjin hier kosten aan verbonden?
10. Hoe kan ik betalen bij SpiceUp.nl?
11. Is mijn privacy gewaarborgd?
12. Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?
13. Ik heb een klacht
14. Mijn vraag staat niet in deze lijst

Antwoorden

1. Hoe word ik klant bij SpiceUp.nl?

Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de afhandeling van uw bestelling. Wij vragen uw adres voor de bezorging, en we vragen om uw e-mail adres, zodat u een automatische bevestigings-email krijgt van uw bestelling. Tevens kunnen we u via uw e-mail adres op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling.

2. Hoe kan ik iets bestellen bij SpiceUp.nl?

Als u een product op onze site tegenkomt dat u wenst te bestellen, klikt u op de knop winkelwagen. U komt dan automatisch in uw winkelwagen terecht. Via uw winkelwagen kunt u de middels de knop Verder met bestellen naar de kassa toe om uw bestelling af te ronden.

3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mail met alle bestel- en betaalgegevens.
Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.

4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren door een e-mail met uw bestelnummer te sturen naar klantenservice@SpiceUp.nl
Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.

5. Hoe zit het met de verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt u 5,99 verzend- en administratiekosten. Mocht uw bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt SpiceUp.nl de extra verzendkosten. U hoeft dus niet te betalen voor nalevering.

6. Verstuurt SpiceUp.nl ook naar het buitenland?

SpiceUp.nl verzendt haar producten ook naar het buitenland. Binnen Europa gelden dezelfde voorwaarden en verzendkosten als binnen Nederland. Mocht u buiten Europa wonen, dan kunt u ons een e-mail sturen waarna wij een opgaaf kunnen doen voor de verzendkosten.

7. Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren?

U kunt bij uw account een ander afleveradres opgeven. U kunt ons ook een e-mail sturen waarin u verzoekt om het pakketje op een ander adres te laten leveren.

8. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt in een neutrale verpakking via de TNT Post verzonden. Wij streven er naar om uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit geldt uiteraard voor voorradige producten.

9. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zjin hier kosten aan verbonden?

Producten als losse slips kunnen om hygienische redenen niet geruild of geretourneerd worden. De overige producten, tenzij anders vermeld op onze website, kunt u ruilen of retourneren. U heeft een zichttermijn van 14 dagen.
Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kunt u de producten, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking, gefrankeerd naar ons terugsturen. Wij vragen u wel een begeleidend schrijven bij de zending te voegen, zodat wij weten dat het pakket van u afkomstig is. In deze begeleidende brief graag uw gegevens, het bestelnummer en uw bankgegevens vermelden. Tevens in de brief vermelden of u het artikel wenst te ruilen voor een andere maat of een ander artikel. Mocht u het product retourneren, dan graag uw bankgegevens vermelden zodat wij de terugstorting in orde kunnen maken. De kosten worden binnen de wettelijke termijn van 30 dagen naar u teruggestort. Wij streven er echter naar om dit binnen 1 week na ontvangst van uw retourzending gerealiseerd te hebben.

De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Ons retouradres is:
SpiceUp.nl
Postbus 79
1270 AB Huizen

10.Hoe kan ik betalen bij SpiceUp.nl?

U kunt bij ons betalen via iDeal, Paypal, vooruit betalen en onder rembours verzending. SpiceUp.nl beschikt over een beveiligde kassa. Dit betekent dat uw gegevens niet zichtbaar zijn voor derden.

11. Is mijn privacy gewaarborgd als ik artikelen bestel?

Uw privacy is in alle gevallen, 100% gewaarborgd. Voor meer informatie over ons privacy statement,  verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

12. Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 035-5258855 of 06-16495125.
Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens.
Vervolgens ontvangt u een e-mail of het door u opgegeven e-mail adres met daarin alle bestel- en betaalgegevens.

U kunt ook een e-mail sturen naar info@SpiceUp.nl met daarin de opgaaf van de producten die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending.

13. Ik heb een klacht

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt een e-mail sturen via ons contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat, het bestelnummer en de aankoopdatum.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:
SpiceUp.nl
Afdeling klantenservice
Postbus 79
1270 AB Huizen

U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Wij conformeren ons aan deze algemene voorwaarden.

14. Mijn vraag staat niet in deze lijst

Mocht u een andere vraag aan ons hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoord zijn, vult u dan het contactformulier in.

Prijzen zijn inclusief 21% BTW. Verzending gratis vanaf €19,95. Bedenktijd is 14 dagen. Spice up your life!